Geçmeyen baş ağrısı + dengesizlik hissi
17
●4.574
- 28-02-2014, 17:23:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar bu durumu daha önce yaşayan var mı acaba? Yaklaşık 1 haftadır baş ağrım ve sanki hafif başım dönüyor gibi hissediyorum. Doktora gittim bugün bişey yok gibi ama MR çekelim bir dedi. MR çektirdik sonuçlar yarın çıkacak. Daha önce başına böyle bir şey gelmiş olan varmı? Daha öncesinde stresli bir dönem geçirdim ondan olabilir belki bir de gözüm ağrı yaptı ondan sonra başladı bu dengesizlik hissi.
- 28-02-2014, 17:30:25Aynı durum bende de var bir haftadır. Sürekli baş ağrısı, arada sendeleme, baş dönmesi falan. Ama doktora gitmeye gerek duymadım şimdilik. Acaba senin sonuç ne çıkacak. Tansiyon sorunun var mıydı ya da sinüzit. Ben tansiyon ya da sinüzite bağladım kendi sorunumu. O nedenle üstünde durmuyorum ama yine de geçmek bilmeyen bir ağrı sürekli başımda duruyor. Ayaktayken de dünyam bi acaip dönüyor. Hayırlısı. Geçmiş olsun.
- 28-02-2014, 17:50:25Aynı gibi sıkıntılarımız bende otururken baş ağrısı ve ayaktayken hafif böyle sallanıyor gibi oluyorum arada. Tansiyon sorunum yok bildiğim kadarıyla 5-6 sene önce bir doktor sinüzit var sende demişti ancak bu denli ağrı + dönme vs yapar mı diye düşündüm bende. Teşekkürler sana da geçmiş olsun. Noroloji doktoruna gittim bugün MR istedi bi bakalım yinede ona göre değerlendiririz dedi. Yarın sonuç çıkacak gösterebilirsem göstereceğim doktora. Yazarım yine buraya dediğiniteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2014, 19:09:44bu durumun psikolojik olarak oluşma sebebi
düzensiz uyku
düzensiz beslenme
sürekli stres ( uyumaya çalışırken bile sürekli kafanızda birşeylerin dolaşması)
sürekli mutsuzluk hali
sürekli bıtkınlık hali
harici olarakta
kafanızın ıslak haldeyken ya da terli haldeyken rüzgar alması...
umarız farklı bir sorununuz yoktur geçmiş olsun. - 28-02-2014, 19:11:18Dediğim gibi stresli bir hafta atlattım geçen hafta ondan da olabilir. Her gün saçımı yıkarı bir de o da etki ediyor olabilir. Bakalım doktor ne diyecekJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2014, 19:14:42saçımızı yıkadıktan sonra dışarı çıkacaksan eğer kulaklarımız dahil kurutma makinası ile ciddi ciddi iyice kurulamadan çıkmamalıyız...TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araç kullanıyorsak da rüzgar alabilecek şekilde camları açmamız ya da soğuk şekilde klima altında sürekli kullanmamız pek iyi değil.
sol cam kapalı kalsın sağ cam hafif açarsın az yeter hava alsın araç , ya da klimayı ortalama değerlerde çalıştır araca gir çık yaparken ısı farkları fazla etkilemesin seni... - 07-03-2014, 00:30:26dostum ne oldu varmı bir gelişme ?TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle