Dediğim gibi stresli bir hafta atlattım geçen hafta ondan da olabilir. Her gün saçımı yıkarı bir de o da etki ediyor olabilir. Bakalım doktor ne diyecek
saçımızı yıkadıktan sonra dışarı çıkacaksan eğer kulaklarımız dahil kurutma makinası ile ciddi ciddi iyice kurulamadan çıkmamalıyız...
araç kullanıyorsak da rüzgar alabilecek şekilde camları açmamız ya da soğuk şekilde klima altında sürekli kullanmamız pek iyi değil.
sol cam kapalı kalsın sağ cam hafif açarsın az yeter hava alsın araç , ya da klimayı ortalama değerlerde çalıştır araca gir çık yaparken ısı farkları fazla etkilemesin seni...