Aynı durum bende de var bir haftadır. Sürekli baş ağrısı, arada sendeleme, baş dönmesi falan. Ama doktora gitmeye gerek duymadım şimdilik. Acaba senin sonuç ne çıkacak. Tansiyon sorunun var mıydı ya da sinüzit. Ben tansiyon ya da sinüzite bağladım kendi sorunumu. O nedenle üstünde durmuyorum ama yine de geçmek bilmeyen bir ağrı sürekli başımda duruyor. Ayaktayken de dünyam bi acaip dönüyor. Hayırlısı. Geçmiş olsun.