teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durum bende de var bir haftadır. Sürekli baş ağrısı, arada sendeleme, baş dönmesi falan. Ama doktora gitmeye gerek duymadım şimdilik. Acaba senin sonuç ne çıkacak. Tansiyon sorunun var mıydı ya da sinüzit. Ben tansiyon ya da sinüzite bağladım kendi sorunumu. O nedenle üstünde durmuyorum ama yine de geçmek bilmeyen bir ağrı sürekli başımda duruyor. Ayaktayken de dünyam bi acaip dönüyor. Hayırlısı. Geçmiş olsun.
Aynı gibi sıkıntılarımız bende otururken baş ağrısı ve ayaktayken hafif böyle sallanıyor gibi oluyorum arada. Tansiyon sorunum yok bildiğim kadarıyla 5-6 sene önce bir doktor sinüzit var sende demişti ancak bu denli ağrı + dönme vs yapar mı diye düşündüm bende. Teşekkürler sana da geçmiş olsun. Noroloji doktoruna gittim bugün MR istedi bi bakalım yinede ona göre değerlendiririz dedi. Yarın sonuç çıkacak gösterebilirsem göstereceğim doktora. Yazarım yine buraya dediğini