• 04-03-2014, 08:27:33
    #19
    Kuzenim ve onun kuzeni sayesinde çok küçük yaştan itibaren bilgisayarla uğraşıyorum. Hala lise öğrencisiyim (11. sınıf). Ama onlar sayesinde bilgisayarda oyun oynayarak ingilizcemi geliştirdim tabi kuzenimin kuzeni bilgisayar ile çok ilgiliydi hep onu izlerdim photoshop,php gibi şeylerle ilgiliydi. Bende uğraşayım dedim tabi daha ilkokulluyum orada bilgisayarım bile yok onun bilgisayarıyla uğraşıyorum. Sonra metin2 isimli oyunu mahalleye getirdim orada pvp serverler kurdum navicat sayesinde mysql ile uğraşmaya başladım (2009). Sonra baktım kod konusunda pek bilgili değilim ücretsiz site açan yerlerden site açtım html geliştirdim ve ayıp olmasın diye php kodlarını düzenlemeyi öğrendim. Sonra sosyal medya sistemleri,sosyal medya danışmanlığı,seo gibi şeylerle tanıştım r10'a üye olana kadar hergün onlarla uğraştım tabi o zaman sınavlar vardı lise giriş sınavları kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Günümüzde hala okuyorum tatillerde web sitesi,seo işleri falan yapıyorum aileme maddi yük bindirmiyim diye fakat pek fazla gelirim yok hobi gibi bir şey oluyor. Bayağı uzun yazdım ya

    Düzenleme : Arada atladığım birçok şey var yani o kadar kısa değil
  • 04-03-2014, 20:35:30
    #20
    hikayelere devam beyler güzel şeyler çıkıyor bende yazıcam en kısa zamanda
  • 04-03-2014, 21:53:48
    #21
    Babadan gelen bir merak. 10 yıl önce evde oturup web tasarım yaparak bizi geçindirdiği zamanları hatırlıyorum. O zamanlar özenmiştim yaptıklarına. Mynet'in basit html sayfalar yapabildiğimiz bi sistemi vardı hatırladığım kadarıyla. İlkokulun başlarındayken o sistemle bir şeyler yapmaya çalışıyordum.

    Zamanla flash'a merak sardım (macromedia flash 8) basit animasyonlar yapmaya başladım. Aynı zamanda html ile uğraşıyordum. 4. sınıfta falan forumlara dadandım. Gel zaman git zaman, ruax adında bir oyun vardı bilen var mıdır bilmem. Orada takılıyordum. Projelerim vardı onlar için tasarımlar yapıyordum. Programlama hep merak ettiğim bir alan olmuştu ancak hiçbir fikrim yoktu hakkında. En çok da üyelik sistemi yapmak istiyordum hey gidi hey

    Orta okulun başındaydım, Alperen adında bir abi vardı ruax forumundan. Ruax oyunu için console tabanlı çok basit bi program yazmıştı. Ruaxca diye bir dil üretmişti Türkçeyi çeviriyordu Ruaxcaya. Hayran kalmıştım. Mesaj attım, bana da öğretir misin dedim. Sağolsun kırmadı başladık çalışmaya. C, C++ derken C# ile tanıştım, ilk programımı yazdım. Derken yıllar geçti bugünlere geldik

    http://img.donanimhaber.com/upfiles/...6CFEE4A86A.jpg bu da ilk yazdığım programın ekran görüntüsü.
  • 04-03-2014, 23:31:01
    #22
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzenim ve onun kuzeni sayesinde çok küçük yaştan itibaren bilgisayarla uğraşıyorum. Hala lise öğrencisiyim (11. sınıf). Ama onlar sayesinde bilgisayarda oyun oynayarak ingilizcemi geliştirdim tabi kuzenimin kuzeni bilgisayar ile çok ilgiliydi hep onu izlerdim photoshop,php gibi şeylerle ilgiliydi. Bende uğraşayım dedim tabi daha ilkokulluyum orada bilgisayarım bile yok onun bilgisayarıyla uğraşıyorum. Sonra metin2 isimli oyunu mahalleye getirdim orada pvp serverler kurdum navicat sayesinde mysql ile uğraşmaya başladım (2009). Sonra baktım kod konusunda pek bilgili değilim ücretsiz site açan yerlerden site açtım html geliştirdim ve ayıp olmasın diye php kodlarını düzenlemeyi öğrendim. Sonra sosyal medya sistemleri,sosyal medya danışmanlığı,seo gibi şeylerle tanıştım r10'a üye olana kadar hergün onlarla uğraştım tabi o zaman sınavlar vardı lise giriş sınavları kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Günümüzde hala okuyorum tatillerde web sitesi,seo işleri falan yapıyorum aileme maddi yük bindirmiyim diye fakat pek fazla gelirim yok hobi gibi bir şey oluyor. Bayağı uzun yazdım ya

    Düzenleme : Arada atladığım birçok şey var yani o kadar kısa değil
    Gençliğimi yedi o metin2 denilen oyun MMROG oyunlar=Vakit Kaybı başka hiç bir şey değil ne yazık ki.

    Benim hikayem;

    Küçüklükten beri elektronik-teknolojik ürünlere ilgim varmış(lanet olsun öyle ilgiye diyorum).Benim yaşıtlarım sokaklarda top oynarken ben hep internet kafeye giderdim.Sonrasında peder 3.sınıfta bilgisayar aldı.O zamanlar bilgisayarla baya içli dışlı oldum ama çoğunluğu oyundu.2-3 sene internetsiz bilgisayar kullandım.Tabi bu süreler içerisinde sürekli bilgisayar arızalanırdı sürekli internet kafeye götürüp tamir ettirirdik sonrasında ben yavaş yavaş bu duruma kıl olmaya başlayınca biraz kurcalayarak internet kafecilerin yaptıklarının oldukça basit bir şey olduğunu anladım (Çocuk aklı işte)

    Sonrasında 5.sınıfta internet geldi.Ergenlik dönemiyle beraber zaten asosyaldim iyice asosyalliğe vurdum.(Aslında arkadaşlar sık sık dışarı çağırıyordu ortaokulda ama ben ilkokulda hiç top-basketbol oynamadığımdan oynamasını bilmiyordum) Beceremiyordum bu yüzden boşuna niye gideceğim diyordum.

    Ortaokulda vaktimi baya gereksiz heba ettim.O zaman derslere ilgi hiç vermemiştim pişmanlığını şimdi çekiyorum valla.O zamanlar isteyerek boş geçirdiğim vakitler yüzünden şimdi zorla vakitlerimi boş geçiriyorum denilebilir

    SBS puanı yetmedi anadolu teknik'e yazıldık.Lise 2'de programlama ile tanıştım.Şuanda doğru dürüst bir yol alabilmiş değilim bakalım bir ileri gidiyorum 3 geri geliyorum.

    Moral,motivasyon çalışma falan bırakmıyor.İlkokul 1-2'den beri sevgilim olmadığı için olabilir Ortaokulda ben kızlara ilgili değildim ayrıyetten benim arkadaşlarımda benim gibi kız işlerinden anlamayanlardandı.Şimdi ise ben istiyorum ortam yok.

    Ama şunu farkettim.Türkiye'de en önemli silah para.Normalde en önemli silah bilgidir ama türkiyede tam tersi.Şimdi ilk hedefim para kazanmak.Sonrasında ise bilgi
  • 05-03-2014, 02:11:52
    #23
    Mücahit diye bir arkadaşım vardı ilk defa upload yapmayı öğretmişti bana.O şekilde bu net işlerine merak saldım.Free sitelerle girdik bu işe .tr.gg.dd.ff gibi saçma sapan free site domain leri olurdu ilk sitemi açtığımda sene 2007 idi yanlış hatırlamıyorsam.
  • 05-03-2014, 02:32:17
    #24
    işsizim
  • 05-03-2014, 02:42:13
    #25
    2006 mayonez net te TDI ilk upload tohumlarını almıştım nerden bulaştım o zaman mayonez net editor olmustum gerci sonra beni banladılar hatta rumuzum 1NCADEM.TR idi banlanma nedenim çok çenemin düşük oluşundan kaynaklı bir durum aşırı konuşunca sitede küçük kardeşlerim beni artık sabredemedi ve uçurmuşlardı sonra camfrog ve paltalk hack olaylarına daldım o zaman cahildik mallık üstüne mallık yaptık sonra site işlerine merak saldım gidim bitane sunucu alim dedim her kez rapide upload ortak yaparken ben kendi makinemle yapıyodum kamu personeli olmam paranın olması 2010 kadar rapid satarak hatıorı sayılır bir para kazandım sonra rapid öldü bende hobici oldum en büyük hatam upload sektörüne girmekti şimdiye kadar php parçalamıştım şu an yaşlandım ve kafam artık bu yazılım olaylarına basmıyor azimle ........ duvarı deler ya bende kararlıyım kafam basmasada şu php ve yazılım dillerinden birini öğrenerek ölmek
  • 05-03-2014, 03:23:04
    #26
    Abim klavyem hızlansın diye mirc de bir kanala sokru sohbet mohbet derken klavye hızlandı gidiş o gidiş yazıyoruz halen, çok sayıda irc kanalında sohbetci başıydık her kanalda opumuz mopumuz hazırdı orta okuldaydık başladığımızda 2 dk da alırdık, sonra kendi irc serverizi kurmak için r10 u rastladık o zaman paso ırc serverkonuları vardı r10 full du) Şimdi hiç yok üzülüyorum Saat kaç oldu halen burdayız abim yanlış yapmış!ANLADIK
  • 05-03-2014, 03:51:12
    #27
    Üyeliği durduruldu
    anadolu lisesi 1. sınıftayken fizik hocamın beni @mervancanturk ile tanıştırması sonucu web işindeyim o zamanlar css öğren css öğren diye zorlamıştı beni sağolsun. şimdi wordpress codex ile yardırıyoruz. kurumsal işler yapıyoruz. daha başlangıç, güzel şeyler olacak. asıl o zaman ayrıntılı bi özgeçmiş yazarız buradan artık :P