Kuzenim ve onun kuzeni sayesinde çok küçük yaştan itibaren bilgisayarla uğraşıyorum. Hala lise öğrencisiyim (11. sınıf). Ama onlar sayesinde bilgisayarda oyun oynayarak ingilizcemi geliştirdim tabi kuzenimin kuzeni bilgisayar ile çok ilgiliydi hep onu izlerdim photoshop,php gibi şeylerle ilgiliydi. Bende uğraşayım dedim tabi daha ilkokulluyum orada bilgisayarım bile yok onun bilgisayarıyla uğraşıyorum. Sonra metin2 isimli oyunu mahalleye getirdim orada pvp serverler kurdum navicat sayesinde mysql ile uğraşmaya başladım (2009). Sonra baktım kod konusunda pek bilgili değilim ücretsiz site açan yerlerden site açtım html geliştirdim ve ayıp olmasın diye php kodlarını düzenlemeyi öğrendim. Sonra sosyal medya sistemleri,sosyal medya danışmanlığı,seo gibi şeylerle tanıştım r10'a üye olana kadar hergün onlarla uğraştım tabi o zaman sınavlar vardı lise giriş sınavları kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Günümüzde hala okuyorum tatillerde web sitesi,seo işleri falan yapıyorum aileme maddi yük bindirmiyim diye fakat pek fazla gelirim yok hobi gibi bir şey oluyor. Bayağı uzun yazdım ya

Düzenleme : Arada atladığım birçok şey var yani o kadar kısa değil