2006 mayonez net te TDI ilk upload tohumlarını almıştım nerden bulaştım o zaman mayonez net editor olmustum gerci sonra beni banladılar hatta rumuzum 1NCADEM.TR idi

banlanma nedenim çok çenemin düşük oluşundan kaynaklı bir durum aşırı konuşunca sitede küçük kardeşlerim beni artık sabredemedi ve uçurmuşlardı

sonra camfrog ve paltalk hack olaylarına daldım o zaman cahildik mallık üstüne mallık yaptık sonra site işlerine merak saldım gidim bitane sunucu alim dedim her kez rapide upload ortak yaparken ben kendi makinemle yapıyodum kamu personeli olmam paranın olması 2010 kadar rapid satarak hatıorı sayılır bir para kazandım sonra rapid öldü bende hobici oldum en büyük hatam upload sektörüne girmekti şimdiye kadar php parçalamıştım şu an yaşlandım ve kafam artık bu yazılım olaylarına basmıyor azimle ........ duvarı deler ya bende kararlıyım kafam basmasada şu php ve yazılım dillerinden birini öğrenerek ölmek