Abim klavyem hızlansın diye mirc de bir kanala sokru sohbet mohbet derken klavye hızlandı gidiş o gidiş yazıyoruz halen, çok sayıda irc kanalında sohbetci başıydık her kanalda opumuz mopumuz hazırdı orta okuldaydık başladığımızda 2 dk da alırdık, sonra kendi irc serverizi kurmak için r10 u rastladık o zaman paso ırc serverkonuları vardı r10 full du

) Şimdi hiç yok üzülüyorum

Saat kaç oldu halen burdayız abim yanlış yapmış!ANLADIK