Babadan gelen bir merak. 10 yıl önce evde oturup web tasarım yaparak bizi geçindirdiği zamanları hatırlıyorum. O zamanlar özenmiştim yaptıklarına. Mynet'in basit html sayfalar yapabildiğimiz bi sistemi vardı hatırladığım kadarıyla. İlkokulun başlarındayken o sistemle bir şeyler yapmaya çalışıyordum.
Zamanla flash'a merak sardım (macromedia flash 8) basit animasyonlar yapmaya başladım. Aynı zamanda html ile uğraşıyordum. 4. sınıfta falan forumlara dadandım. Gel zaman git zaman, ruax adında bir oyun vardı bilen var mıdır bilmem. Orada takılıyordum. Projelerim vardı onlar için tasarımlar yapıyordum. Programlama hep merak ettiğim bir alan olmuştu ancak hiçbir fikrim yoktu hakkında. En çok da üyelik sistemi yapmak istiyordum hey gidi hey
Orta okulun başındaydım, Alperen adında bir abi vardı ruax forumundan. Ruax oyunu için console tabanlı çok basit bi program yazmıştı. Ruaxca diye bir dil üretmişti Türkçeyi çeviriyordu Ruaxcaya. Hayran kalmıştım. Mesaj attım, bana da öğretir misin dedim. Sağolsun kırmadı başladık çalışmaya. C, C++ derken C# ile tanıştım, ilk programımı yazdım. Derken yıllar geçti bugünlere geldik
http://img.donanimhaber.com/upfiles/...6CFEE4A86A.jpg bu da ilk yazdığım programın ekran görüntüsü.