Bunlarda bizim Edi ve Büdü. :)
27
●2.320
- 24-02-2014, 02:01:59http://www.youtube.com/watch?v=4saL9hjN9S0
Not: Köpek hastayım ama bu pitbullar harbiden sakat hayvanlar
- 15-11-2014, 01:30:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Güncel fotograflari varmi hocam ? nasil baya büyüdülermi ?sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2014, 14:02:20Hocam bizimde vardı. Sıkıntı çıkarmazdı.sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat işte dengesizin biri git köpeğe çubuk tut. Köpekte kaptı kolunu.
Pitbull vardı bizde de. Üstüne gitti şikayetçi oldu. Aldı belediye. Büyük ihtimal vurmuştur.
Köpek ne kadar iyi olsa da ters birisi ile karşılaşabilir. Birde çok sevecen bir köpek olmadığı için bazen ruh hali bozulabiliyor. Millete saldırabilir. Dikkat edin yinede. - 07-12-2014, 10:44:43Güncel fotoları şuan yok yakın zamanda koyarım.ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bakılıyor onlar hacımre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yavruları olmuş onlara bile bakıyorlar