Demek istediğiniz anladım ama o sahibinden sahibine değişiyor o olay hocam.
Hocam bizimde vardı. Sıkıntı çıkarmazdı.
Fakat işte dengesizin biri git köpeğe çubuk tut. Köpekte kaptı kolunu.
Pitbull vardı bizde de. Üstüne gitti şikayetçi oldu. Aldı belediye. Büyük ihtimal vurmuştur.
Köpek ne kadar iyi olsa da ters birisi ile karşılaşabilir. Birde çok sevecen bir köpek olmadığı için bazen ruh hali bozulabiliyor. Millete saldırabilir. Dikkat edin yinede.