Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizimde vardı. Sıkıntı çıkarmazdı.
Fakat işte dengesizin biri git köpeğe çubuk tut. Köpekte kaptı kolunu.
Pitbull vardı bizde de. Üstüne gitti şikayetçi oldu. Aldı belediye. Büyük ihtimal vurmuştur.
Köpek ne kadar iyi olsa da ters birisi ile karşılaşabilir. Birde çok sevecen bir köpek olmadığı için bazen ruh hali bozulabiliyor. Millete saldırabilir. Dikkat edin yinede.
Hocam ne kadar iyi eğilirse eğitilsin çok güçlü çeneye sahip ve asi ruhlu bir hayvan.Yani dediğiniz gibi bir durumda adamı affetmez.Yani çubuk tutmayı bırakın siz ne kadar iyi eğitim vermiş olsanız bile biri yanlışlıkla patisine basar delirir orda.

Geçmiş olsun bu arada sizde köpeğinizden olmuşsunuz