onerdinc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunlarda bizim Edi ve Büdü. :)
27
●2.320
- 23-02-2014, 11:58:40Kim bilir ne yapmıştırlar köpeklere kiiExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

http://www.youtube.com/watch?v=ySIbWYFOPw4 - 23-02-2014, 12:09:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hayran kaldim Türkiyede böyle güzel köpekler olmasi beni cok sevindirdi. Allah nazarlardan korusun.
- 23-02-2014, 12:28:56Anlayanların olması sevindiriciForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksa bizi burda cani ilan edecekler
- 23-02-2014, 12:56:30Hep medyanin yüzünden bu Türkiyede iste.. oysaki bu köpeklerde Golden den farklari hic yok. hersey egitime bakar fakat yil olmus 2014 fakat bunu daha Türkiyedekilerin yarisi bile anlayamamis durumda. fakat ben ümitliyim böyle cins köpekler cogalmaya basliyor biraz Türkiyede...sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
