Konu
Bunlarda bizim Edi ve Büdü. :)
23-02-2014, 12:09:55
#13
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hayran kaldim Türkiyede böyle güzel köpekler olmasi beni cok sevindirdi. Allah nazarlardan korusun.