• 23-02-2014, 01:42:04
    #1
    Edi ve büdü dedim fakat gerçek isimleri "Paşa ve Keşha'dır."
    6.5 ve 5.5 Aylık kendileri..







  • 23-02-2014, 01:48:38
    #2
    Harika gözüküyorlar maşallah
  • 23-02-2014, 01:52:45
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 23-02-2014, 01:52:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Üstlerine bir kangal salarım edi ile büdü dönerci yolcusu olur
  • 23-02-2014, 01:54:58
    #5
    Emre reklam yapacak başka yer bulamadın mı len

    @WapZap Kavgaya karşıyız ama R' harfide akıllarında yok yani
  • 23-02-2014, 02:14:51
    #6
    aman dikkat edelim başka birilerine saldırmasınlar...
  • 23-02-2014, 02:18:11
    #7
    Maşallah 5 - 6 aylık köpeklere göre iyi vücutları var. Zincirsiz gezdirmeye fazla alışmayın hocam. Benim köpeğim çok uysal olmasına rağmen ben riski göze alamıyorum.
  • 23-02-2014, 02:19:30
    #8
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman dikkat edelim başka birilerine saldırmasınlar...
    Derken ? Kavgayla gürültüyle işleri yok hocam sosyaller çoluk çocuğun içindeler tüm gün
  • 23-02-2014, 03:46:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derken ? Kavgayla gürültüyle işleri yok hocam sosyaller çoluk çocuğun içindeler tüm gün
    Hocam pek anlamam ama sanırım pitbull hani arkadaş şey manasıyla söylemiş olabilir bazen bu hayvanların ne yapacagı belli olmuyor ya yada sahibinden sahibine değişebilirim ama arkadaş o manada söylemiş olabilir