• 30-01-2014, 00:10:58
    #19
    Kocaman oğluna Ahmet Hoca mi bakiyor kocaman adam baba parasi mi yiyor onu da dusunelim. Sonrasinda adami sevmeyebilirsiniz, ben de sevdigimi bayildigimi soyleyemem zaten profil ismim ve resmimden anlayabilirsiniz cogu gorusumu ama sahislara neden takiliyorsunuz ki? Oğlunun ya da kendinin bilmem neler yapmasi ya da yapmamasi soyledigi seylerin dogrulugunu degistirmez. Ancak "o böyle diyor böyle yapiyor" falan diye gereksiz tartismalar basliyor

    -telefondan gönderildi-
  • 30-01-2014, 00:12:42
    #20
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane karısı olan ve aylık 10 bin tl geliri olan bir adam, çocuğuna çakma şeyler giydirmez.

    + olarak bu haberler çıktığı zaman yaptığı açıklamada, inkar eder. Ama hiç öyle bir inkar cümlesi görmedim bu haberlere karşı yaptığı basın açıklamasında.

    Ha evet kesin çakma giyiyodur
    varsayalım ki orjinal giyiniyor varsayalım ki 10 bin tl geliri var bundan sanane ? çok kıskanıyorsan giy şalvarını cubbeni tak sarığını çık sende piyasaya al 10 bin tl yi otur burda gelipte önce çocuğuna terbiye versin diye geveleme sen kendi çocuğuna verirsin o terbiyeyi sen kendi çocuğuna giydirirsin o çakma elbiseleri adam gelmiş instagram yorumu diye video koymuş sen kalkmış yok cocuguna terbiye versin yok 10 bin tl alıyor yok giydiği elbiseler orjınal konu saptırmakta üstünüze yok vallaha hayır düşmansınız anlıyoruzda mantıklı gelin saçmalamayın komik oluyorsunuz.
  • 30-01-2014, 00:15:31
    #21
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Video olayını, başka bir yere çekmeyelim. Herkes bu adamı sevmek zorunda değil, örneğin bende sevmiyorum. Düşüncelerimi kendime saklıyorum. Çünkü herkesin doğrusu kendine.
  • 30-01-2014, 01:28:37
    #22
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane karısı olan ve aylık 10 bin tl geliri olan bir adam, çocuğuna çakma şeyler giydirmez.

    + olarak bu haberler çıktığı zaman yaptığı açıklamada, inkar eder. Ama hiç öyle bir inkar cümlesi görmedim bu haberlere karşı yaptığı basın açıklamasında.

    Ha evet kesin çakma giyiyodur
    Tamam da bir adamın yediğinden, içtiğinden, giydiğinden sana ne? Parasını sen mi ödüyorsun? Sattığı kitabı, dergiyi sen mi alıyorsun? Ya da sana borcu mu var?

    Her şeyi geçtim söylediklerinin hepsi doğru olsa bile eline hiçbir şey geçmez, ama tek bir tanesi dahi yalansa iftiraya girer ve kul hakkıdır.

    Kendinize boşuna yazık etmeyin..
  • 30-01-2014, 08:08:44
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varsayalım ki orjinal giyiniyor varsayalım ki 10 bin tl geliri var bundan sanane ? çok kıskanıyorsan giy şalvarını cubbeni tak sarığını çık sende piyasaya al 10 bin tl yi otur burda gelipte önce çocuğuna terbiye versin diye geveleme sen kendi çocuğuna verirsin o terbiyeyi sen kendi çocuğuna giydirirsin o çakma elbiseleri adam gelmiş instagram yorumu diye video koymuş sen kalkmış yok cocuguna terbiye versin yok 10 bin tl alıyor yok giydiği elbiseler orjınal konu saptırmakta üstünüze yok vallaha hayır düşmansınız anlıyoruzda mantıklı gelin saçmalamayın komik oluyorsunuz.
    Millet yediği yemeğin resmini koyuyo, yiyemeyenler var ayıptır diyo videoda.

    Kendisi de 16 bin dolara hediyeler alıyo, gösteriş yapıyor, onu da alamayanlar var. Lüks hayatı varsa gizli yaşar, ama klameralar önünde milyarlık hediyeler verip, gelip instagramda yediği 10-15 tl lik yemeklerin resmini çekip koyanlara laf etmesi ne kadar tutarsız bir kişi olduğunu söylüyor.

    Bizim buralarda bir laf vardır, "dinime küfreden müslüman olsa" diye.

    İkisi arasındaki benzerlikleri, ortak yanları göremiyorsanız tartışmaya girmeye gerek yok zaten, kendi bildiğiniz yolda devam edin böyle.

    Hani adamın malından sana ne diyorsunuz ya, instagramda yediği yemeği paylaşan adamın hayatından size ne?

    Sokaklarda restorantlardaki kocaman yemek resimlerini de kaldırsınlar iş yeri sahipleri o zaman, sokaktan yürüyen ve o resimleri görenlerin canı istiyor ama alamıyorlar. Hadi bugünden itibaren bütün rastoranlara gidip onları bu resimleri kaldırmaları gerektiğini söyle bakalım

    Televiyonlardaki yemek reklamları, programlarını da kapatsınlar o zaman, insanlar görüyor ama alamıyorlar Hadi kampanya bşalatın televizyonlardaki yemek programları, ve reklamları kaldırılsın diye, cübbeli hocanız da bu kampanyanın başına geçsin bakalım cevap hakkı doğacak tv sahipleri ne diyecekler Merakla bu adımı atmanızı bekliyorum, attığınızda pm ile iletin bana da lütfen

    Madem instagramda paylaşılan yemek resimleri, onu alamayan insanların hakkına girmek oluyor, sokaklardaki bilboardlar, otobüs duraklarındaki adana kebap reklamları, otobüslerin üzerindeki iskender, reklamlarının kaldırılması için duyarlı olup da gidin şikayet edin biz de takdir edelim sizi.

    Ama siz oturduğunuz yerden laf yarıştırmayı amaç edinmişsiniz, gerçek amacınız insanların bu duruma düşmesinde rahatsızlık duymanız olsaydı, instagram'a değil, bütün televizyon reklamlarının, bilboardların kaldırılması gerektiğini söylerdi bu cübbeli şahıs.

    Ama buradaki amaç, instagram üzerinden yola çıkıp, "popi olma!" çabasından başka bir şey değil.

    Kendisi görgüsüzlük yapıp, lüks hayata ne kadar düşkün olduğunu bildiğiniz halde, kameralar önünde milyarlık hediyeler ve yaşantısı ile milyonlarca insanın ulaşamayacakları hayatı özendirmesine hiç bir şey demeyip, 10 tl lik yemekleri paylaşanlara laf etmesi ve sizinde bunu alkışlamanız ne kadar manidar öyle

    Devam edin böyle



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:08:44 -->-> Daha önceki mesaj 08:07:34 --

    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam da bir adamın yediğinden, içtiğinden, giydiğinden sana ne? Parasını sen mi ödüyorsun? Sattığı kitabı, dergiyi sen mi alıyorsun? Ya da sana borcu mu var?

    Her şeyi geçtim söylediklerinin hepsi doğru olsa bile eline hiçbir şey geçmez, ama tek bir tanesi dahi yalansa iftiraya girer ve kul hakkıdır.

    Kendinize boşuna yazık etmeyin..
    Sen zaten yasaklı listemdeydin, ne demiş diye açıp bakıyım dedim ve aylar önce ne kadar doğru bir karar verdiğimi bir kez daha anladım.

    İnstagram yorumu ile kendi yaşantısı arasında bağ kuramayanlarla tartışacakl seviyede değiliz demektir.

    Yukarıda detaylı açıklamasını yaptım, yeterli gelmediyse resimli açıklama da yapabilirim, hatta adım adım infografik de hazırlayabilirim rahat anlamanız için
  • 30-01-2014, 08:33:01
    #24
    Sen Genç karı kızları götürürken iyi ama değilmi cübbeli kardeeeeeeşş
  • 30-01-2014, 09:06:26
    #25
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce kendi oğluna terbiye versin bu adam daha sonra millete laf yetiştirsin.

    Tamamda hocanın söylediğiyle bunun ne alakası var ? Bu ülkede oğluna terbiye ve adalet kavramı vermesi gereken başkaları var. Önce onları görmek gerekir.
  • 30-01-2014, 09:39:40
    #26
    Arkadaşlar öncelikle cübbeliyi ne dinlerim ne severim ne de sevmem sadece instagram hakkında yaptığı yorumu gördüm ve aynı fikirdeyim adamla. Benimle aynı fikirde olanlar var mı diye paylaşmak istedim. Adamın harcamaları bizi ilgilendirmez. Tıpkı senin harcamalarının bizi ilgilendirmediği gibi Silver üye olmuşsun belli ki harcama yapmışsın ama biri çıkıp sana gösteriş yapıyorsun vs. gibi ithamlar da bulunuyor mu ? Herkesin harcaması kendine kazandığıda kendine. Bir tane kaynaksız fotoğraf gösterip de saçma sapan konu ile alakasız eleştirilerde bulunamazsın. Ki kaynağı olsa da farketmez.
  • 30-01-2014, 10:53:24
    #27
    adam instagram diyo bazıları oğlunu olaya katıyo. bazen sırf konuşmak için konuşmayın.

    adam haklı. adam mangaldaki fotosunu, önüne gelen iskenderin fotosunu çekiyo sen dolabı açıyon yarım yoğurt ( cmylmz ) olmaz yani.