Arkadaşlar öncelikle cübbeliyi ne dinlerim ne severim ne de sevmem sadece instagram hakkında yaptığı yorumu gördüm ve aynı fikirdeyim adamla. Benimle aynı fikirde olanlar var mı diye paylaşmak istedim. Adamın harcamaları bizi ilgilendirmez. Tıpkı senin harcamalarının bizi ilgilendirmediği gibi Silver üye olmuşsun belli ki harcama yapmışsın ama biri çıkıp sana gösteriş yapıyorsun vs. gibi ithamlar da bulunuyor mu ? Herkesin harcaması kendine kazandığıda kendine. Bir tane kaynaksız fotoğraf gösterip de saçma sapan konu ile alakasız eleştirilerde bulunamazsın. Ki kaynağı olsa da farketmez.