• 29-01-2014, 09:48:29
    #1

    https://www.youtube.com/watch?featur...&v=Eq6u3RqWxsg

    Hak veren kaç kişiyiz
  • 29-01-2014, 14:56:33
    #2
    Adam doğruları söylüyor. Nedir abi yediğin yemeğin fotoğrafını paylaşmak ? Onu yiyen var yiyemeyen var. Yemeğin fotoğrafını paylaşınca ne oldu ? Eline ne geçti ?
  • 29-01-2014, 20:47:42
    #3
    YasinGNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam doğruları söylüyor. Nedir abi yediğin yemeğin fotoğrafını paylaşmak ? Onu yiyen var yiyemeyen var. Yemeğin fotoğrafını paylaşınca ne oldu ? Eline ne geçti ?
    Görgüsüzlük hocam başka bir şey değil...
  • 29-01-2014, 21:00:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Vay anasını
  • 29-01-2014, 21:11:27
    #5
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Hocaya katılmamak elde değil.
  • 29-01-2014, 21:47:16
    #6
    Katılmamak elde değil..Olanı var, olmayanı var.
  • 29-01-2014, 22:03:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende haklı buluyorum, hocam yerinde bir tespitte bulunmus.
  • 29-01-2014, 22:05:37
    #8
    YasinGNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam doğruları söylüyor. Nedir abi yediğin yemeğin fotoğrafını paylaşmak ? Onu yiyen var yiyemeyen var. Yemeğin fotoğrafını paylaşınca ne oldu ? Eline ne geçti ?
    Avrupa Ülkelerinde Acaba Starbucks Bardağı İle Fotoğraf Çektiren Varmıdır? Merak Ediyorum
  • 29-01-2014, 22:13:45
    #9
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa Ülkelerinde Acaba Starbucks Bardağı İle Fotoğraf Çektiren Varmıdır? Merak Ediyorum
    La Amerika'da MacDonalds'a işçiler gidip yemek yiyor, bizim burada kendini birşey zannedenler ise yediği şeylerin fotoğrafını paylaşıyor. Ayrıca, sizinde dediğiniz gibi kaç kişi o bardakla fotoğraf çektirir ? Bir markanın parasını ödeyerek reklam yapmak kişinin kendisini aşağılamasından başka bir şey değil benim düşüncelerime göre