Avrupa Ülkelerinde Acaba Starbucks Bardağı İle Fotoğraf Çektiren Varmıdır? Merak Ediyorum
La Amerika'da MacDonalds'a işçiler gidip yemek yiyor, bizim burada kendini birşey zannedenler ise yediği şeylerin fotoğrafını paylaşıyor. Ayrıca, sizinde dediğiniz gibi kaç kişi o bardakla fotoğraf çektirir ? Bir markanın parasını ödeyerek reklam yapmak kişinin kendisini aşağılamasından başka bir şey değil benim düşüncelerime göre