• 29-01-2014, 22:14:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Önce kendi oğluna terbiye versin bu adam daha sonra millete laf yetiştirsin.

  • 29-01-2014, 22:18:54
    #11
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce kendi oğluna terbiye versin bu adam daha sonra millete laf yetiştirsin.

    Adam Belki çakma Giyiyor,Nerden Biliyorlar Orjinal Olduğunu Ayrıca Audi a3 O Kadar Pahalı Bir Araç Değil.
  • 29-01-2014, 22:25:17
    #12
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce kendi oğluna terbiye versin bu adam daha sonra millete laf yetiştirsin.

    Yanlış anlamayın kimseyi savunmak değil amacım Ancak burada 2 ayrı fotoğrafın birleşmesi yer alıyor. Belki o araba onun değil

    Cübbelinin yaşantısını ve yaptıklarını bir kenara bırakıp burada söylediklerine bakarsak ne kadar haklı olduğunu görebiliyoruz. Ayrıca cübbelinin bir iki videosu hariç hiçbir videosunu izlemedim, konuşmalarını dinlemedim. İlgilenmem de
  • 29-01-2014, 22:34:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam Belki çakma Giyiyor,Nerden Biliyorlar Orjinal Olduğunu Ayrıca Audi a3 O Kadar Pahalı Bir Araç Değil.
    Evet çakma giyiyor, o yüzden mahkemede verdiği ifadede babası aylık 10 bin tl geliri olduğunu beyan etti ve iki tane de karısı olduğunu, ve karıları birbirlerini çok kıskandığını, haftada bir kere 2. karısına giderken, bunndan 1. karısının haberi olmadığını, gizlice gittiğini söyledi.

    Evet evet kesin çakma giyiyodur.

    Haklısın.
  • 29-01-2014, 22:38:57
    #14
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce kendi oğluna terbiye versin bu adam daha sonra millete laf yetiştirsin.

    Yanlış düşünce bence, genel anlamda konuşuyorum bu kişi için değil. Beldi adam çocuğunu düzeltmek için çok çabaladı ama olmadı bundan dolayı babasını suçlayamassınız.

    Siz şimdi yanlış bir şey yapınca babanız veya aileniz mi suçlu? 26-27 yaşına gelmiş koca adamlarız artık ailemizin lafını dinlemiyoruz ki haksız mıyım?

    Örnek verim 20 yaşında bir ark. motor aldı babası o kadar alma dedi evde kavga kıyamet koptu ama gitti aldı ark. kaza yaptı sonra millet arkadan bu yaşta çocuga motor alırsan olacağı bu diyor şaka gibi.

    Ön yargılıyız önce bunu çözmek lazım.
  • 29-01-2014, 22:59:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış düşünce bence, genel anlamda konuşuyorum bu kişi için değil. Beldi adam çocuğunu düzeltmek için çok çabaladı ama olmadı bundan dolayı babasını suçlayamassınız.

    Siz şimdi yanlış bir şey yapınca babanız veya aileniz mi suçlu? 26-27 yaşına gelmiş koca adamlarız artık ailemizin lafını dinlemiyoruz ki haksız mıyım?

    Örnek verim 20 yaşında bir ark. motor aldı babası o kadar alma dedi evde kavga kıyamet koptu ama gitti aldı ark. kaza yaptı sonra millet arkadan bu yaşta çocuga motor alırsan olacağı bu diyor şaka gibi.

    Ön yargılıyız önce bunu çözmek lazım.
    Ön yargılı mıyım, değil miyim şu yazıyı okuduktan sonra karar verin

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/52...id=0&oid=0&l=1
  • 29-01-2014, 23:48:50
    #16
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet çakma giyiyor, o yüzden mahkemede verdiği ifadede babası aylık 10 bin tl geliri olduğunu beyan etti ve iki tane de karısı olduğunu, ve karıları birbirlerini çok kıskandığını, haftada bir kere 2. karısına giderken, bunndan 1. karısının haberi olmadığını, gizlice gittiğini söyledi.

    Evet evet kesin çakma giyiyodur.

    Haklısın.
    Konuyla Eşlerinin Ne Alakası Var? Olsa Bile Seni Ne İlgilendirir?
  • 30-01-2014, 00:00:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla Eşlerinin Ne Alakası Var? Olsa Bile Seni Ne İlgilendirir?
    2 tane karısı olan ve aylık 10 bin tl geliri olan bir adam, çocuğuna çakma şeyler giydirmez.

    + olarak bu haberler çıktığı zaman yaptığı açıklamada, inkar eder. Ama hiç öyle bir inkar cümlesi görmedim bu haberlere karşı yaptığı basın açıklamasında.

    Ha evet kesin çakma giyiyodur
  • 30-01-2014, 00:08:56
    #18
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kişisel olarak sevmesem de aynı düşünceyi paylaştığımı belirtmek isterim.