• 27-01-2014, 18:35:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle herkese merhaba bu konuyu açmamın sebebi sizlerin deneyimlerinden yararlanmaktır ,

    35-40 gün önce okul basketbol macında zıpladıktan sonra ters yöne hareket yapmak için hamle yaptım yere düştürken bileğim yere kadar deydi ve hayatım boyunca belkide unutamıcağım birşey dizimden kemik sesi gibi ses geldi sonra 1 hafta basamadım üstüne herhangibir kırık cıkık catlak dönme bağ kopması olmamış , 2 hafta boyunca kas gevsetici , hap ve buz tedavisini eksiksiz yaptım ,şişliği indiydi ve 2. Hafta yavaş yavaş basmaya baslamıştım 3.haftasında okula dışarıya cıkabiliyodum fakat uzun süre ayakta kalınca sızlıyo ve şişiyodu buz ile indiriyodum şişliğini.

    Baktık geçmiyo devlete gittik , bir iki hareket yaptırdı doktor menisküs yırtığı olabilir dedi 1-2 ilaç verdi yine bunları kullan 20 gün sonra gel ağrışarın geçmesse dedi . Kullandın ağrılar hafifledi ama geçmiyor . Bugün tekrar gittim mr için 1 ay sonrasına randevu verdi meraktan bekliyemiyorum bir an önce geçmesini istiyorum çünkü düzgünc hiç birşey yapamıyorum basket,koşma gibi hiçbirşeyi yapamıyorum . Bu 1 ay bekliceğim süreçte sizce neler yapmalıyım ne yapayım bir fikir verebilir misiniz ?
    Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
  • 27-01-2014, 19:54:03
    #2
    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun . İmkanın varsa özele git . 1 Ay demek cok uzun bir süre demek . Bende profesyonel basketbolcuyum . Sahada ciddi sakatlıklarla karşı karşıya geldim . Çok şükür birşey olmadı . Ayıldım Bayıldım kafa kafaya çarpıştım . Sen yürüyememekten bahsediyorsun . Dua et sorun çarpraz bağlarında yada tendonunda olmasın . En ciddi sakatlık bu olur . Menisküs'te ciddi tabi fakat yukarıda saydıgım 2 şey kariyerinin sonu bile olabilir . Dedigim gibi özele gitmende fayda var .
  • 27-01-2014, 20:42:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun . İmkanın varsa özele git . 1 Ay demek cok uzun bir süre demek . Bende profesyonel basketbolcuyum . Sahada ciddi sakatlıklarla karşı karşıya geldim . Çok şükür birşey olmadı . Ayıldım Bayıldım kafa kafaya çarpıştım . Sen yürüyememekten bahsediyorsun . Dua et sorun çarpraz bağlarında yada tendonunda olmasın . En ciddi sakatlık bu olur . Menisküs'te ciddi tabi fakat yukarıda saydıgım 2 şey kariyerinin sonu bile olabilir . Dedigim gibi özele gitmende fayda var .
    Hocam röntgende çapraz bağ veya tendon kopması belli olmaz mıydı? Yoksa oda mı MR da belli olur ?
    Şuan basmamda bir sıkıntı yok , dizimi kendime doğru zor olsa da çekebiliyorum fakat acıyor , dizimin üstüne oturamıyorum gibi sorunlar var hocam umarım dedikleriniz çıkmaz daha 18 yaşındayım basket hayatım için daha çok erken .
  • 27-01-2014, 20:57:10
    #4
    öncelikle geçmiş olsun, tahminmce çapraz bağların kopmuş
    bende halısahadayken başıma geldi koşarken dizkapağımdan ses duydum kırıldığını zannettim ama kırılmamış dizkapağım balon gibi şişti acile gittim kas gevşetici verip yolladı o zamanlar üniversite sınavına hazırlandığım için bir daha gitmedim bacağımı tam bükemiyordum ya da hızlı bir şekilde koşamıyordum mr çekildikten sonra anladık ki çapraz bağlar kopmuş ve ameliyat şart.
    inş yanılıyorumdur, bağların kopmamıştır, zor çünkü biliyorum, allah yardımcın olsun
  • 27-01-2014, 21:39:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Storm7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle geçmiş olsun, tahminmce çapraz bağların kopmuş
    bende halısahadayken başıma geldi koşarken dizkapağımdan ses duydum kırıldığını zannettim ama kırılmamış dizkapağım balon gibi şişti acile gittim kas gevşetici verip yolladı o zamanlar üniversite sınavına hazırlandığım için bir daha gitmedim bacağımı tam bükemiyordum ya da hızlı bir şekilde koşamıyordum mr çekildikten sonra anladık ki çapraz bağlar kopmuş ve ameliyat şart.
    inş yanılıyorumdur, bağların kopmamıştır, zor çünkü biliyorum, allah yardımcın olsun
    Anlattıklarınızın tamamen aynısını yaşıyorum , umarım olmaz çapraz bağ kopması . Teşekkür ederim yorumunuzdan dolayı, keşke açmasaydım konuyu endişem daha da arttı
  • 28-01-2014, 09:07:54
    #6
    Redirk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlattıklarınızın tamamen aynısını yaşıyorum , umarım olmaz çapraz bağ kopması . Teşekkür ederim yorumunuzdan dolayı, keşke açmasaydım konuyu endişem daha da arttı
    Bende 18 yaşındayım kardeşim . MR çektirmen şart . Röntgende çıkmaz . Büyük ihtimalle çarpraz bağların kopmuş . İyi ihtimal düşünmek istiyorum esnemiş yada yırtılmış . Tedavisine hemen başlayın . Yaşın genç hızlı iyileşirsin . Mümkünse basma . Değnek ile destek al . Ancak tedavisine mümkünse çok acil başla .
  • 28-01-2014, 16:05:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    En kısa sürede MR çektiricem , benim tahminime göre ise kücük bir yırtık olabilir çünkü durduğum yerden ağrı çekmeden zıplayabiliyorum hafif tempo koşabiliyorum evin içinde
  • 07-03-2014, 11:17:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bugün MR sonuçlarını alacağım çok merak ediyorum ..
  • 07-03-2014, 13:58:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Devlet hastanesinde mr sonuclarını aldım. Doktor 2-3 sn bakıp mr sonucuna hehangibir yırtık olmadğını bağlarda esneme olduğunu söyledi. Egzersiz verdi 2 aya kadar iyeleşir 6 aya spora başlarsın dedi


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.