Anlattıklarınızın tamamen aynısını yaşıyorum , umarım olmaz çapraz bağ kopması . Teşekkür ederim yorumunuzdan dolayı, keşke açmasaydım konuyu endişem daha da arttı
Bende 18 yaşındayım kardeşim . MR çektirmen şart . Röntgende çıkmaz . Büyük ihtimalle çarpraz bağların kopmuş . İyi ihtimal düşünmek istiyorum esnemiş yada yırtılmış . Tedavisine hemen başlayın . Yaşın genç hızlı iyileşirsin . Mümkünse basma . Değnek ile destek al . Ancak tedavisine mümkünse çok acil başla .