Storm7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle geçmiş olsun, tahminmce çapraz bağların kopmuş
bende halısahadayken başıma geldi koşarken dizkapağımdan ses duydum kırıldığını zannettim ama kırılmamış dizkapağım balon gibi şişti acile gittim kas gevşetici verip yolladı o zamanlar üniversite sınavına hazırlandığım için bir daha gitmedim bacağımı tam bükemiyordum ya da hızlı bir şekilde koşamıyordum mr çekildikten sonra anladık ki çapraz bağlar kopmuş ve ameliyat şart.
inş yanılıyorumdur, bağların kopmamıştır, zor çünkü biliyorum, allah yardımcın olsun
Anlattıklarınızın tamamen aynısını yaşıyorum , umarım olmaz çapraz bağ kopması . Teşekkür ederim yorumunuzdan dolayı, keşke açmasaydım konuyu endişem daha da arttı