Kardeşim öncelikle geçmiş olsun . İmkanın varsa özele git . 1 Ay demek cok uzun bir süre demek . Bende profesyonel basketbolcuyum . Sahada ciddi sakatlıklarla karşı karşıya geldim . Çok şükür birşey olmadı . Ayıldım Bayıldım kafa kafaya çarpıştım . Sen yürüyememekten bahsediyorsun . Dua et sorun çarpraz bağlarında yada tendonunda olmasın . En ciddi sakatlık bu olur . Menisküs'te ciddi tabi fakat yukarıda saydıgım 2 şey kariyerinin sonu bile olabilir . Dedigim gibi özele gitmende fayda var .