Öncelikle herkese merhaba bu konuyu açmamın sebebi sizlerin deneyimlerinden yararlanmaktır ,
35-40 gün önce okul basketbol macında zıpladıktan sonra ters yöne hareket yapmak için hamle yaptım yere düştürken bileğim yere kadar deydi ve hayatım boyunca belkide unutamıcağım birşey dizimden kemik sesi gibi ses geldi sonra 1 hafta basamadım üstüne herhangibir kırık cıkık catlak dönme bağ kopması olmamış , 2 hafta boyunca kas gevsetici , hap ve buz tedavisini eksiksiz yaptım ,şişliği indiydi ve 2. Hafta yavaş yavaş basmaya baslamıştım 3.haftasında okula dışarıya cıkabiliyodum fakat uzun süre ayakta kalınca sızlıyo ve şişiyodu buz ile indiriyodum şişliğini.
Baktık geçmiyo devlete gittik , bir iki hareket yaptırdı doktor menisküs yırtığı olabilir dedi 1-2 ilaç verdi yine bunları kullan 20 gün sonra gel ağrışarın geçmesse dedi . Kullandın ağrılar hafifledi ama geçmiyor . Bugün tekrar gittim mr için 1 ay sonrasına randevu verdi meraktan bekliyemiyorum bir an önce geçmesini istiyorum çünkü düzgünc hiç birşey yapamıyorum basket,koşma gibi hiçbirşeyi yapamıyorum . Bu 1 ay bekliceğim süreçte sizce neler yapmalıyım ne yapayım bir fikir verebilir misiniz ?
Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.