Kum torbası veya stres atacağım bir şey
12
●808
- 11-01-2014, 21:05:11Bugünlerde çok stresli ve sinirli günler geçiyorum . Dambıllarım var bunları kullanarak enerjimi boşaltmak dejarz olmak istiyorum fakat işe yaramıyor . Kafamda bir çok düşünce... Paranoyağa bağladım resmen . Eve kum torbası veya buna benzer bana bir şey önerebileceğiniz bir şey varmı şöyle vurup vurup stres atacağım ? veya alınca işe yarar mı boş yere para da vermeyek. Fikirlerinize açığım ...
- 11-01-2014, 21:17:32hocam 1 bin lirayı size versem daha bi stres basar adamı :SEFK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2014, 21:20:27Üyeliği durdurulduhocam kum torbasından keyif alamazsınız inanınki. hem üstad ne demiş? "Mazlumu getirin bana" ..Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2014, 21:28:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 11-01-2014, 22:04:20Üyeliği durdurulduMilqboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo alabilir miyim yazmış bir arkadaş
gülmekten öldüm valla 
birkaç nacizane tavsiye, umarım deşarj olmanı sağlar hocamLock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuval ile birlikte yanında çeşitli boyalar alarak soyut resimler çizebilirsin,
Eşofmanlarını giyerek sabah erken saatlerde koşabilirsin,
Klasik müzik dinleyebilirsin,
Arkadaşlarınla vakit geçirebilir, sohbet edebilirsin,
Ailenle birlikte daha fazla vakit geçirebilirsin,
Yardıma muhtaç insanlara yardım edebilirsin,
Akrabalarını, kimsesiz çocukları ve yaşlıları ziyaret edebilirsin,
El sanatları ile meşgul olabilirsin veya hobilerine yönelebilirsin,
İnternette ilgi alanına yönelebilirsin, - 11-01-2014, 22:04:41Üyeliği durdurulduiyi eğlenmişler zamanındaMilqboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2014, 22:43:40Adam dövmekle amacım yok zaten dövsem ben döverim hocam konu çok değişik o yüzden deşarj olmam gerekiyor. bu tür şeyler arıyorum .Milqboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam internetten alanına yönebilsem yönelicem vakit bulamıyorum . Bu sene bayağı bir meşgulum . Hem okulum hemde takım hemde bir çok işle birlikte uğraşıyorum . Kafamı bir şeyle meşgul edince veya arkadaşlarımla konuşunca sıkıntı olmuyor . Fakat derse tam yönelicem arkadaş aklım paranoyaya bağlıyor içimde stres sıkıntı ardından sonra öfkeye dönüşüyor . İşte o öfkemi bir şekilde dışarı vermem ve rahatlayıp tekrar derse dönmem lazım . Bunu da kum torbası en ideal yol oalrak düşünüyorum . Şöyle 1-2 tane sallasam siniri mi boşaltsam tekrar kendime gelirim gibime geliyor .teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-01-2014, 22:51:14Üyeliği durdurulduDikkat dağınıklığı var, en kısa sürede bir psikoloğa başvur ve gerekli tedaviyi ol. Emin ol bir süre sonra çok rahatlayacaksın ve ders çalışma iştahın gelecek. Bir arkadaşımda da hiperaktiflik olduğu ortaya çıktı, senin şikayetlerine benzer şikayetleri vardı, psikologa gitmesi için ikna ettik, iyide oldu...Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet hastanesinde de psikolog var illa özele gitmene gerek yok. Tüm şikayetlerini, bu konuya yazdıklarını doktora anlat, en güzel tedavi yolunu uygulayacaktır.
Geçmiş olsun,
gülmekten öldüm valla 
