Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam internetten alanına yönebilsem yönelicem vakit bulamıyorum . Bu sene bayağı bir meşgulum . Hem okulum hemde takım hemde bir çok işle birlikte uğraşıyorum . Kafamı bir şeyle meşgul edince veya arkadaşlarımla konuşunca sıkıntı olmuyor . Fakat derse tam yönelicem arkadaş aklım paranoyaya bağlıyor içimde stres sıkıntı ardından sonra öfkeye dönüşüyor . İşte o öfkemi bir şekilde dışarı vermem ve rahatlayıp tekrar derse dönmem lazım . Bunu da kum torbası en ideal yol oalrak düşünüyorum . Şöyle 1-2 tane sallasam siniri mi boşaltsam tekrar kendime gelirim gibime geliyor .
Dikkat dağınıklığı var, en kısa sürede bir psikoloğa başvur ve gerekli tedaviyi ol. Emin ol bir süre sonra çok rahatlayacaksın ve ders çalışma iştahın gelecek. Bir arkadaşımda da hiperaktiflik olduğu ortaya çıktı, senin şikayetlerine benzer şikayetleri vardı, psikologa gitmesi için ikna ettik, iyide oldu...

Devlet hastanesinde de psikolog var illa özele gitmene gerek yok. Tüm şikayetlerini, bu konuya yazdıklarını doktora anlat, en güzel tedavi yolunu uygulayacaktır.

Geçmiş olsun,