demo alabilir miyim yazmış bir arkadaş

gülmekten öldüm valla
Bugünlerde çok stresli ve sinirli günler geçiyorum . Dambıllarım var bunları kullanarak enerjimi boşaltmak dejarz olmak istiyorum fakat işe yaramıyor . Kafamda bir çok düşünce... Paranoyağa bağladım resmen . Eve kum torbası veya buna benzer bana bir şey önerebileceğiniz bir şey varmı şöyle vurup vurup stres atacağım ? veya alınca işe yarar mı boş yere para da vermeyek. Fikirlerinize açığım ...
birkaç nacizane tavsiye, umarım deşarj olmanı sağlar hocam
Tuval ile birlikte yanında çeşitli boyalar alarak soyut resimler çizebilirsin,
Eşofmanlarını giyerek sabah erken saatlerde koşabilirsin,
Klasik müzik dinleyebilirsin,
Arkadaşlarınla vakit geçirebilir, sohbet edebilirsin,
Ailenle birlikte daha fazla vakit geçirebilirsin,
Yardıma muhtaç insanlara yardım edebilirsin,
Akrabalarını, kimsesiz çocukları ve yaşlıları ziyaret edebilirsin,
El sanatları ile meşgul olabilirsin veya hobilerine yönelebilirsin,
İnternette ilgi alanına yönelebilirsin,