S3RK4N adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eşim sokak kedilerini topluyor. Yardımmm
60
●4.314
- 27-12-2013, 21:50:26Zaten bu gibi küçük sebepler yüzünden evliliklerin çoğu ilk senede oluyor.biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2013, 22:03:44Bence Samsung note 3 al büyük olanindan içinede tom cat uygulama sini yükle, ardından eskiden dijital hayvan besliyorduk 5 günde öluyordu onuda yukle takilsin onunla
faceten cafeland oyununu öğret cafe isletsin ohhhhhh birazda gizemli olay çözme oyunu vardi dedektiflik onuda aktif et face te tmmdir. Eşinin yüzünü goremezsin disaridan pizzaya talim
- 28-12-2013, 00:53:12Eşiniz iyi bir insanmış. Gidip petshoptan alacağına sokaktaki aç susuz hayvanları almak ve beslemek daha iyi. Geçen hafta bende bir tane sokak kedisini evime aldım. Önceden 2-3 kedi beslemiştim ve hepsini petshoptan almıştım. Şimdiki kedi gördüğüm en güzel kedi. Bu sokak kedileri sevgiye aç olduğu için daha canayakın oluyor, petshoptan aldıklarım kendisini sevdirmiyordu bile, nankördü hepsi.
- 28-12-2013, 01:22:06Siz başta yanlış yapmışsınız ilk olarak kediler yıkanmaz bunu bilmeniz gerek.Hastalık veya çıkmayacak kirler dışındada yıkanması önerilmez.Kedi zaten kendi kendini temizleyebilen bir hayvandır.
İkinci olarak kediye süt vermeyiniz.Siz o an iyilik yaptım sanıyorsunuz ama kediye süt vermek ömrünü kısaltmaktan başka bir işe yaramaz.Sütün içindeki laktoz miktarı kediler için uygun değildir ve zaten kedilerinde anne sütü hariç ömürleri boyunca süte ihtiyacı yoktur.Eğer süt vermek zorunda kalırsanız da 4 te 1 süt gerisi su şeklinde verin.Yoğurt verebilirsiniz ama onuda çok sık vermeyin midesi bozulur.
Sahiplenme konusunda sanılanın aksine her petshop ücretli satmaz malzeme karşılığı ücretsiz veren yerlerde var.Tabi ilk seçenek petshop harici sahiplenmek olsun.Facebook sayfalarındada sahiplenilmek için bekleyen bir sürü kedi var ciddiyseniz iki üc gün sonra bakamıyorum ben diyip bırakmayacaksanız yardımcı olabilirim.
Kedi besleyen biri olarak başka sormak istediğiniz bir şey varsa yardımcı olabilirim. - 28-12-2013, 11:52:05Üyeliği durdurulduİran kedisi öneririm usta, tekirlerin suratları çok çirkin oluyor
Suratı duvara çarpmış gibi olanlar İran kedileri, ağzı burnu daha içeride. Daha sevimli oluyorlar. Öneririm. 
Hatta en basitinden büyümeyen köpekler oluyor ya, onlardan da alabilirsin aslında. Küçük küçük dolanır evde. En azından eğitilirler, ben de 5-6 sene kedi besledim sadece tuvalet eğitimi vardı. Başka bir şey anlamıyorlar.
Köpek beslemenin günah olduğu falan saçma sapan uydurmalar. İnanma derim.