Metins adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eşim sokak kedilerini topluyor. Yardımmm
60
●4.314
- 27-12-2013, 01:13:53Ben besledim hacım sorun yoktu ancak köpek balkondan aşağı düşüp öldü üzdü bizi
- 27-12-2013, 01:16:52Trajikomik Bir Durum Olmuş.Ağlasammı,Gülsemmi BilemedimElectr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuç'a Bakarsak Balkonda Olmazmış
Yinede Üzüldüm Dostum.Ne Denir Bu Durumda Bilemedim.Geçmiş Olsun Olmaz.Allah Rahmet Eylesin Olmaz.Anladın Sen Beni
- 27-12-2013, 01:18:02Akvaryum kültürüne ikna edin, hatta bir akvaryum alıp sürpriz yapın. Rengarenk, mükemmel balıklar etkileyici olacaktır.
- 27-12-2013, 01:25:49Sorun yok hocam alıştık balkondan düşen ikinci köpeğimdi zaten. ilk düşen ölmemişti ikincisi öldü malesef.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2013, 02:07:58Üyeliği durdurulduAynen vallali.Çorumda bulmak zor.Ankarada istanbulda yada büyükşehirde olsam elde birinden alırım.Kediyi kargo ile otobüs ile yollamak imkansız yollayanda canidir zaten.Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2013, 02:17:02Peygamber efendimizin kedisinin ismi Müezza ' dır. Çok severdi Kedileri. Kedi beslemek güzeldir. lakin bunu bence sahipsiz olan sokakta yaşayan kedilerden seçin. şu soğukta susadığını, açıkdığını, üşüdüğünü söylüyemiyen hayvanlardan bir tanesine sahip çıkmak para ile almaktan daha sevap'dır...
keşke her insan bir kedi sahiplenebilse...
Yazı Var,Kışı Var,Eziyet Olr Hayvana.Müsaitsen Bakabilecke Yer Varsa Bencede Köpek Aldırmaya Bak.
Sonuç'a Bakarsak Balkonda Olmazmış