• 27-12-2013, 01:13:53
    #10
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balkonda Köpekmi Olur? Hacı Yazı Var,Kışı Var,Eziyet Olr Hayvana.Müsaitsen Bakabilecke Yer Varsa Bencede Köpek Aldırmaya Bak.
    Ben besledim hacım sorun yoktu ancak köpek balkondan aşağı düşüp öldü üzdü bizi
  • 27-12-2013, 01:16:52
    #11
    Electr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben besledim hacım sorun yoktu ancak köpek balkondan aşağı düşüp öldü üzdü bizi
    Trajikomik Bir Durum Olmuş.Ağlasammı,Gülsemmi Bilemedim Sonuç'a Bakarsak Balkonda Olmazmış Yinede Üzüldüm Dostum.Ne Denir Bu Durumda Bilemedim.Geçmiş Olsun Olmaz.Allah Rahmet Eylesin Olmaz.Anladın Sen Beni
  • 27-12-2013, 01:17:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler arkadaşlar şimdi o hayvan seferler forumlarını sitelerini ziyaret ediyorum.Asla kedi hayvan ayırmam .Lakin sokak kedisi kaçar gider bari ev kedisi olsun sahipleniyim aşılarını bakımlarını yaptırayım kedide mutlu olsun hanımda
  • 27-12-2013, 01:18:02
    #13
    Akvaryum kültürüne ikna edin, hatta bir akvaryum alıp sürpriz yapın. Rengarenk, mükemmel balıklar etkileyici olacaktır.
  • 27-12-2013, 01:25:49
    #14
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trajikomik Bir Durum Olmuş.Ağlasammı,Gülsemmi Bilemedim Sonuç'a Bakarsak Balkonda Olmazmış Yinede Üzüldüm Dostum.Ne Denir Bu Durumda Bilemedim.Geçmiş Olsun Olmaz.Allah Rahmet Eylesin Olmaz.Anladın Sen Beni
    Sorun yok hocam alıştık balkondan düşen ikinci köpeğimdi zaten. ilk düşen ölmemişti ikincisi öldü malesef.
  • 27-12-2013, 02:02:56
    #15
    İstanbul'da Otursan.. Fatih Camii'nin Avlusu Kedi Dünyası Gibi.. Seç Beğen Al )
  • 27-12-2013, 02:07:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'da Otursan.. Fatih Camii'nin Avlusu Kedi Dünyası Gibi.. Seç Beğen Al )
    Aynen vallali.Çorumda bulmak zor.Ankarada istanbulda yada büyükşehirde olsam elde birinden alırım.Kediyi kargo ile otobüs ile yollamak imkansız yollayanda canidir zaten.
  • 27-12-2013, 02:17:02
    #17
    Peygamber efendimizin kedisinin ismi Müezza ' dır. Çok severdi Kedileri. Kedi beslemek güzeldir. lakin bunu bence sahipsiz olan sokakta yaşayan kedilerden seçin. şu soğukta susadığını, açıkdığını, üşüdüğünü söylüyemiyen hayvanlardan bir tanesine sahip çıkmak para ile almaktan daha sevap'dır...

    keşke her insan bir kedi sahiplenebilse...
  • 27-12-2013, 02:28:55
    #18
    Bayanlardaki kedi sevgisini hala anlamıyorum. Geçen yıl günde 100 lira kazanıyorsam 80 lirası süt parasına gidiyordu. Çözüm ayrılık dedim ve süt parası vermekten kurtuldum