Ben besledim hacım sorun yoktu ancak köpek balkondan aşağı düşüp öldü üzdü bizi
Trajikomik Bir Durum Olmuş.Ağlasammı,Gülsemmi Bilemedim

Sonuç'a Bakarsak Balkonda Olmazmış

Yinede Üzüldüm Dostum.Ne Denir Bu Durumda Bilemedim.Geçmiş Olsun Olmaz.Allah Rahmet Eylesin Olmaz.Anladın Sen Beni
