• 27-12-2013, 02:42:00
    #19
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Hocam evde kefi sadece iran kedisini oneririm. Hem sevimli hem zararsiz.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 27-12-2013, 02:57:52
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşlar yokmu evinde yavru kedi olan filan ? Eşim son 1 aydır evde sıkılıyorum diye sürekli sokaktan kedi topluyor.Kedilerde cins filan değil hani tekir kedi.Besliyor hepsi kaçıyor.

    Bugün yemekten sonra yürüyelim dedi 200-300 metre yürümedik yine bir kedi buldu ne oluyor alalım götürelim iyi dedim getirdik eve.Kediyi yıkadı ekmek verdi yoğurt verdi süt verdi.Biliyorum ki bu kedi durmaz.

    Madem bu kadar bakmaya niyetli düzgün ev kedisi bulayım diyorum.Şimdi bir kedi nerde baksam 300-400 lira en kötü yavrusu.Elinde olan vermek isteyen varsa süper olur gerçekten.
    burayi takip edin elbet cikar


    https://www.facebook.com/haysev
    http://www.petarkadas.com/petbul/ucr...-kedi-ilanlari
  • 27-12-2013, 04:33:14
    #21
    Bizde dükkan kedisi var hocam lazımsa al git.Ama biraz rahatına düşkündür.Sünger harici birşeyin üstünde yatmaz.Sucuk sosi benzeri şey vercekseniz az pişmiş olsun çiğ oldumu yemiyor pek.Biraz obur benle yarısıyor fırlama ben günde 1 sosisli poğaça yerken ona iki tane alıyorum banamısın demiyor.Ama sadık bir kedi arada kavga ediyoruz elimi ısırıyor bende kafasını sıkıyorum kaçma gibi sorunu olacagını sanmıyorum.Uygunsa kargolayım sana müşteriler şikayet ediyor tostların icidne kıl cııkıyor biraz tüylü hayvan.
  • 27-12-2013, 05:02:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde dükkan kedisi var hocam lazımsa al git.Ama biraz rahatına düşkündür.Sünger harici birşeyin üstünde yatmaz.Sucuk sosi benzeri şey vercekseniz az pişmiş olsun çiğ oldumu yemiyor pek.Biraz obur benle yarısıyor fırlama ben günde 1 sosisli poğaça yerken ona iki tane alıyorum banamısın demiyor.Ama sadık bir kedi arada kavga ediyoruz elimi ısırıyor bende kafasını sıkıyorum kaçma gibi sorunu olacagını sanmıyorum.Uygunsa kargolayım sana müşteriler şikayet ediyor tostların icidne kıl cııkıyor biraz tüylü hayvan.
    Çok uzakda be kardeşim.Kargoda beter olur hayvan..
  • 27-12-2013, 05:48:46
    #23
    siz hep erkek kedi aliyorsunuz demek ki...
    erkek kedileri evde tutamazsiniz...
    disi kedi alin, onlar kacmaz, erkek kedi azdi mi tutamazsin evde kacar gider.
    yikamak yet ez, ic parazit hapi yutturman lazim. dis parazit icin de damla kullanman lazim.
    kedi tuyu insani hasta etmez. doktorlar kolay yoldan soylemek icin kedi tuyu diyorlar cahil vatandaslarda kedi tuyu insani hasta eder saniyor.
    paraziti olan kedinin ic parazitler diskilama sirasinda tuylerine bukasir, bu tuyler insan vucuduna girerse hasta eder.
    3 ayda bir parazit hapini yutan kediye bir sey olmaz.
    ama siz sokak kedisi aliyorsunuz %10000 paraziti vardir. kendi sagliginiz icin eve gelen her kediye ic parazit hapi yutturun.
    obursa sosis salam icine koyabilirsiniz 10-15 lira bir sey ama cok onemli.
    erkek kedi alirsaniz en cins kedi de olsa evde kacabilir.
    kediler ile yuruyuse cikikmaz, kapiyi actin mi kacar gider)))

    MZ601 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-12-2013, 06:40:18
    #24
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz hep erkek kedi aliyorsunuz demek ki...
    erkek kedileri evde tutamazsiniz...
    disi kedi alin, onlar kacmaz, erkek kedi azdi mi tutamazsin evde kacar gider.
    yikamak yet ez, ic parazit hapi yutturman lazim. dis parazit icin de damla kullanman lazim.
    kedi tuyu insani hasta etmez. doktorlar kolay yoldan soylemek icin kedi tuyu diyorlar cahil vatandaslarda kedi tuyu insani hasta eder saniyor.
    paraziti olan kedinin ic parazitler diskilama sirasinda tuylerine bukasir, bu tuyler insan vucuduna girerse hasta eder.
    3 ayda bir parazit hapini yutan kediye bir sey olmaz.
    ama siz sokak kedisi aliyorsunuz %10000 paraziti vardir. kendi sagliginiz icin eve gelen her kediye ic parazit hapi yutturun.
    obursa sosis salam icine koyabilirsiniz 10-15 lira bir sey ama cok onemli.
    erkek kedi alirsaniz en cins kedi de olsa evde kacabilir.
    kediler ile yuruyuse cikikmaz, kapiyi actin mi kacar gider)))

    MZ601 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    vallahi iyi dedin hocam yarın ilk iş parazit almak olacak işim.Bu arada benı kaşıntı tuttu ya sebep nedir ? kıllandım mı ki hayvandan.
  • 27-12-2013, 10:34:09
    #25
    guinea pig besle dostum öyle dertleri yoktur
  • 27-12-2013, 11:08:25
    #26
    Ben bunu bizzat yaşadım kedi değildi ama can sıkıntısı vs. çok çektim. benden sana tavsiyem kedi felan hikaye siz en güzeli çocuk yapin
  • 27-12-2013, 11:43:15
    #27
    Bizim pederde oyle evi barinak yapicak az kaldi cama petshop yazicaz