digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz hep erkek kedi aliyorsunuz demek ki...
erkek kedileri evde tutamazsiniz...
disi kedi alin, onlar kacmaz, erkek kedi azdi mi tutamazsin evde kacar gider.
yikamak yet ez, ic parazit hapi yutturman lazim. dis parazit icin de damla kullanman lazim.
kedi tuyu insani hasta etmez. doktorlar kolay yoldan soylemek icin kedi tuyu diyorlar cahil vatandaslarda kedi tuyu insani hasta eder saniyor.
paraziti olan kedinin ic parazitler diskilama sirasinda tuylerine bukasir, bu tuyler insan vucuduna girerse hasta eder.
3 ayda bir parazit hapini yutan kediye bir sey olmaz.
ama siz sokak kedisi aliyorsunuz %10000 paraziti vardir. kendi sagliginiz icin eve gelen her kediye ic parazit hapi yutturun.
obursa sosis salam icine koyabilirsiniz 10-15 lira bir sey ama cok onemli.
erkek kedi alirsaniz en cins kedi de olsa evde kacabilir.
kediler ile yuruyuse cikikmaz, kapiyi actin mi kacar gider)))

MZ601 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
vallahi iyi dedin hocam yarın ilk iş parazit almak olacak işim.Bu arada benı kaşıntı tuttu ya sebep nedir ? kıllandım mı ki hayvandan.