Bizde dükkan kedisi var hocam lazımsa al git.Ama biraz rahatına düşkündür.Sünger harici birşeyin üstünde yatmaz.Sucuk sosi benzeri şey vercekseniz az pişmiş olsun çiğ oldumu yemiyor pek.Biraz obur benle yarısıyor fırlama ben günde 1 sosisli poğaça yerken ona iki tane alıyorum banamısın demiyor.Ama sadık bir kedi arada kavga ediyoruz elimi ısırıyor bende kafasını sıkıyorum kaçma gibi sorunu olacagını sanmıyorum.Uygunsa kargolayım sana müşteriler şikayet ediyor tostların icidne kıl cııkıyor biraz tüylü hayvan.