Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trajikomik Bir Durum Olmuş.Ağlasammı,Gülsemmi Bilemedim Sonuç'a Bakarsak Balkonda Olmazmış Yinede Üzüldüm Dostum.Ne Denir Bu Durumda Bilemedim.Geçmiş Olsun Olmaz.Allah Rahmet Eylesin Olmaz.Anladın Sen Beni
Sorun yok hocam alıştık balkondan düşen ikinci köpeğimdi zaten. ilk düşen ölmemişti ikincisi öldü malesef.