Trajikomik Bir Durum Olmuş.Ağlasammı,Gülsemmi Bilemedim

Sonuç'a Bakarsak Balkonda Olmazmış

Yinede Üzüldüm Dostum.Ne Denir Bu Durumda Bilemedim.Geçmiş Olsun Olmaz.Allah Rahmet Eylesin Olmaz.Anladın Sen Beni

Sorun yok hocam alıştık balkondan düşen ikinci köpeğimdi zaten. ilk düşen ölmemişti ikincisi öldü malesef.