Eşiniz iyi bir insanmış. Gidip petshoptan alacağına sokaktaki aç susuz hayvanları almak ve beslemek daha iyi. Geçen hafta bende bir tane sokak kedisini evime aldım. Önceden 2-3 kedi beslemiştim ve hepsini petshoptan almıştım. Şimdiki kedi gördüğüm en güzel kedi. Bu sokak kedileri sevgiye aç olduğu için daha canayakın oluyor, petshoptan aldıklarım kendisini sevdirmiyordu bile, nankördü hepsi.