• 23-12-2013, 22:15:46
    #10
    sonuc ne oluyor şimdi yani ödenmiyor galiba
  • 23-12-2013, 22:18:56
    #11
    yok öyle birşey. hatta bilerek yapmıyorlar.

    neden mi?

    diyelimki x site bir malı tek çekim 100 e satıyorsa 6 taksit ile alırsan 90 a veriyor. aslında banka ile anlaşmalı bunlar. bankada 6 ay boyunca seni müşterisi olarak tutmuş oluyor.

    zira bende 12 aylık bir taksit yapmak zorunda kaldım daha ilk aydan hatta alışverişi yapmadan önce parayı peşin yatırdım karta yine de taksit taksit çekiyor. tek bir iyi yanı var 6 aydır ekstre gelmiyor borcum olmasına rağmen çekilmemiş taksit tutarı borçtan fazla olduğu için ekstre gelmiyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:18:56 -->-> Daha önceki mesaj 22:18:26 --

    SaDo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuc ne oluyor şimdi yani ödenmiyor galiba
    kartı kapatma haricinde ödenmiyor.
  • 23-12-2013, 22:29:30
    #12
    işbankası kredi kartında var erken ödeyip taksitleri kapatma olayı

    internet şubesine giriş yapın kartlarım"a tıklayın

    kampanyalar"a tıklayın

    taksitlendir/ertele"ye tıklayın

    açılan ekranda erken ödeme" yazısını tıklayın

    erken ödemek istediğiniz taksidi seçin ve banka hesabınızdan parayı çekip erken ödensin taksidiniz kapansın
  • 23-12-2013, 22:34:55
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Subenize gidip toplam taksit tutarini odersiniz onlar hesabiniza yatirmazlar fakat baska bir hesaba alirlar ve her ay yine oradan taksit taksit odenir borclariniz. Yani borcunuzu tamamen bitirmis olursunuz, is sizden cikmis olur.

    U8860 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-12-2013, 00:05:01
    #14
    uzun iş en iyisi bi taksit bitmesini bekleyelim
  • 24-12-2013, 02:51:18
    #15
    ben sürekli ödüyorum. kart limiti düşük iken, limit tam dolu oluyor. altta örnek ile açıklayayım.

    kartın limiti 1000 lira. benim limit yok. telefon alacağım. 600 lira karta yatırıyorum benim ileriye dönük borçlarım erteleniyor. haliyle kartın limiti 600 lira oluyor. fakat harcamama göre tekrar borç geliyor. mesela geçen aynı şekilde peşin laptop aldım, benim ödemeler şubat ayına kadar ertelendi 1400 lira yatırdım peşin.

    fakat arkadaş harcama yapmayacak, direk ödeyecek. bunda bir sorun yok ödenebiliyor. bazı arkadaşlar ödeyemiyormuş ben garanti de bu şekilde yapıyorum hiç sorun çıkmamakta.
  • 24-12-2013, 07:09:50
    #16
    Axess ile 2 bin tl borcu atmden sıfırlayıp gidip tekrar 1.700 civarı harcama yapmıştık. Bu nasıl oluyor peki ?
  • 24-12-2013, 09:40:19
    #17
    nasıl ödenmiyor ben ödedim 5 bin tl küsür kapattırdım ancak hemen kapanmıyor son taksit gelene kadar açık kalıyor ama atın kartı kapanmış sayılır ama parayla tüm borc ödenebiliyor
  • 24-12-2013, 10:48:31
    #18
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Axess ile 2 bin tl borcu atmden sıfırlayıp gidip tekrar 1.700 civarı harcama yapmıştık. Bu nasıl oluyor peki ?
    Sen bakiye olusturmussun taksitleri sifirlamamissin

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.