yok öyle birşey. hatta bilerek yapmıyorlar.
neden mi?
diyelimki x site bir malı tek çekim 100 e satıyorsa 6 taksit ile alırsan 90 a veriyor. aslında banka ile anlaşmalı bunlar. bankada 6 ay boyunca seni müşterisi olarak tutmuş oluyor.
zira bende 12 aylık bir taksit yapmak zorunda kaldım daha ilk aydan hatta alışverişi yapmadan önce parayı peşin yatırdım karta yine de taksit taksit çekiyor. tek bir iyi yanı var 6 aydır ekstre gelmiyor

borcum olmasına rağmen çekilmemiş taksit tutarı borçtan fazla olduğu için ekstre gelmiyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:18:56 -->-> Daha önceki mesaj 22:18:26 --
sonuc ne oluyor şimdi yani ödenmiyor galiba
kartı kapatma haricinde ödenmiyor.