K.kartı taksitlerinin hepsini ödeme
21
●1.247
- 23-12-2013, 21:25:28Diyor ki kartımdaki bütün taksitleri ay ay ödemek istemiyorum. Elimde hazır para var şuan, gideyim bankaya bütün taksitlerin parasını ödeyeyim; kapansın bu işPsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2013, 21:37:37Gider hepsini ödersen tamamen kapanmaz. 500 tl borcun var 5 ay 100-100 odeyeceksin diyelim.
Gidip 500 tlyi yatirirsan ilk ay 100 tlyi duser hesabinda 400 tl genel borc yine kalir. Bu sekilde 5 ay sonra kendi kendine odeyerek kapanir.
Gider subeden kapatabilir misin bilmiyorum.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi