akbank kullanıyorum.
bende aynı durumu defalarca yaptım.
limit açılıyor.
yani şöyle.1000 tl 10 taksit dimi.
3. taksit geldim ve hepsini yatırdım.
limit 1000 tl oluyor.
kapanmış oluyor yani.
ama tabi detayını bilemem yok arkada şöle böle oluyor.ama o limiti kulanabildiğine göre borçda kapandı demektir yani.