• 24-12-2013, 10:57:11
    #19
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bakiye olusturmussun taksitleri sifirlamamissin

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
    Ama taksitler yeni aldigimizin seviyeye dustu?

    GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
  • 24-12-2013, 10:59:41
    #20
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama taksitler yeni aldigimizin seviyeye dustu?

    GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
    Ekstre gelince yine taksitler gozukecektir hocam 1 2 3. Taksit diye

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 24-12-2013, 12:45:31
    #21
    Hayatımda kredi katım olmadı Olmayacakta. Kafam rahat
  • 24-12-2013, 12:51:40
    #22
    akbank kullanıyorum.

    bende aynı durumu defalarca yaptım.

    limit açılıyor.

    yani şöyle.1000 tl 10 taksit dimi.

    3. taksit geldim ve hepsini yatırdım.

    limit 1000 tl oluyor.

    kapanmış oluyor yani.

    ama tabi detayını bilemem yok arkada şöle böle oluyor.ama o limiti kulanabildiğine göre borçda kapandı demektir yani.