PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartin icinden sadece bilgisayarin borcunu mu ödemek istiyorsunuz anlayamadım ?

GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
Diyor ki kartımdaki bütün taksitleri ay ay ödemek istemiyorum. Elimde hazır para var şuan, gideyim bankaya bütün taksitlerin parasını ödeyeyim; kapansın bu iş