ben sürekli ödüyorum. kart limiti düşük iken, limit tam dolu oluyor. altta örnek ile açıklayayım.
kartın limiti 1000 lira. benim limit yok. telefon alacağım. 600 lira karta yatırıyorum benim ileriye dönük borçlarım erteleniyor. haliyle kartın limiti 600 lira oluyor. fakat harcamama göre tekrar borç geliyor. mesela geçen aynı şekilde peşin laptop aldım, benim ödemeler şubat ayına kadar ertelendi 1400 lira yatırdım peşin.
fakat arkadaş harcama yapmayacak, direk ödeyecek. bunda bir sorun yok ödenebiliyor. bazı arkadaşlar ödeyemiyormuş ben garanti de bu şekilde yapıyorum hiç sorun çıkmamakta.