• 10-12-2013, 17:47:54
    #10
    İllaki Çıkacaktır Yok Demek Doğru Olmaz.
  • 10-12-2013, 17:49:43
    #11
    Valla bende %100 burslu okuyorum sizin dediğiniz gibi ne gizlerim ne burslu olduğumu oldugumu saklarım basarım havamı bursluyum diye çünkü onlardan daha çalışkan daha başarılı olduğum için burslu bölümünü kazanmışım değil mi ?
  • 10-12-2013, 17:53:48
    #12
    2. Özel Üniversitemi okuyorum diyebilirim şimdiye kadar ne öyle birşeye şahit oldum nede birinden duydum. Üstelik burslu olarak daha güzel hava atıp paralı okuyanlarla dalga geçiliyo
  • 10-12-2013, 17:56:56
    #13
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi abiler, ablalar daha bugün otobüste iki bayan konuşurken duydum yaşları ortalama 50-60 ikisi konuşurken kulak misafiri oldum ve kadın 'Kızım %100 burslu olarak özel üniversite kazandı ama alay konusu olur diye gitmedi'' Şimdi böyle şeyler bu 2014 yılında hala var mı ?
    Bilkent Üniversitesinde okuyorum bende bursum yok ama burslu olanlarla öyle bir dalga geçme gibi bi' durum söz konusu değil. Kaldı ki Türkiye'nin en zengin çocuklarının okuduğu bir üniversite burası olsa burada olur. Bu konunun mevzusu dahi geçmiyor. Benim oda arkadaşımın Porschesi var ama en yakın kankası burslu okuyan aylık sadece 500 geliri olan bi çocuk. Kısacası yüksek ihtimalle teyze palavra atmıştır. ( Ama öyle insanlar yokda değil. Azınlıkta olsa varlar)

    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 burslu free okuyacak ? o kız sorunluymuş o zaman. ama özel üniye gidipte hava atmak bence aptallık. benim zekam yok, paramla okuyorum gibisinden birşey.
    Benim okuduğum özel okulda okuyup hava atmak gayet normal bir şey. Aptallıkla alakası yok, sözlerinize biraz dikkat etseniz iyi olur.

    Ben senelik 22,250 okula ayrıca 10,000 de Bilkent'in yurda veriyorum. Puanım da 434 idi. 434 puanla ancak paralı kazanabiliyorsun. Bölümümün burslusu 520 puan. İstanbul'da 434 puanla gitseydim birçok üniversitede %100 burs alır üstüne de burs parası alırdım o puanla. Kıytırık üniversiteden mezun olmaktansa para verip buradan mezun olur, sizin deyiminizle zekasız olurum daha iyi.

    Sizin çok zekanız + paranız var ise buyrun kazanın da görelim sizi de.
  • 10-12-2013, 18:20:16
    #14
    doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilkent Üniversitesinde okuyorum bende bursum yok ama burslu olanlarla öyle bir dalga geçme gibi bi' durum söz konusu değil. Kaldı ki Türkiye'nin en zengin çocuklarının okuduğu bir üniversite burası olsa burada olur. Bu konunun mevzusu dahi geçmiyor. Benim oda arkadaşımın Porschesi var ama en yakın kankası burslu okuyan aylık sadece 500 geliri olan bi çocuk. Kısacası yüksek ihtimalle teyze palavra atmıştır. ( Ama öyle insanlar yokda değil. Azınlıkta olsa varlar)



    Benim okuduğum özel okulda okuyup hava atmak gayet normal bir şey. Aptallıkla alakası yok, sözlerinize biraz dikkat etseniz iyi olur.

    Ben senelik 22,250 okula ayrıca 10,000 de Bilkent'in yurda veriyorum. Puanım da 434 idi. 434 puanla ancak paralı kazanabiliyorsun. Bölümümün burslusu 520 puan. İstanbul'da 434 puanla gitseydim birçok üniversitede %100 burs alır üstüne de burs parası alırdım o puanla. Kıytırık üniversiteden mezun olmaktansa para verip buradan mezun olur, sizin deyiminizle zekasız olurum daha iyi.

    Sizin çok zekanız + paranız var ise buyrun kazanın da görelim sizi de.
    tamam kardeşim. parayla okuyan havalı oluyor güle güle oku
  • 10-12-2013, 19:33:07
    #15
    Böyle birşey düşünen çok fazla dizi izliyordur. Biraz dışarı çıkıp gerçek hayata dönsün
    Öyle birşey söz konusu değil kimse kimseye sormaz bile.
  • 10-12-2013, 20:10:35
    #16
    ferrariyle gelen de 3 otobüs değiştiren de aynı sigaradan içip aynı muhabbeti çeviriyo. sıkıntı yok hocam

    hele %100 burslu varsa kral odur millet vay anasını falan der artık sistem bu sizin dedikleriniz eskidendi
  • 10-12-2013, 20:37:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    artık vakıf üniversitelerinde paralı okuyanlar azınlık oluyor kontenjan bakımından burslular daha fazla. öyle bir dünya da yok ezme küçük görme gibi.
  • 10-12-2013, 21:03:00
    #18
    Valla 0 bursluyum. Ünidede 2 ayım doldu daha tek bır kısının bursunu bılmem sınıftada kımse benım bursumu bılmez.

    Ama babam geriden geldiği için utanıyor bazen. Akıllarda oyle kalmış yapacak bişi yok.