Özel Okullarda Ayrım Devam Ediyor Mu Hala ? (Üniversite)
18
●1.320
- 10-12-2013, 16:32:11Üyeliği durdurulduŞimdi abiler, ablalar daha bugün otobüste iki bayan konuşurken duydum yaşları ortalama 50-60 ikisi konuşurken kulak misafiri oldum ve kadın 'Kızım %100 burslu olarak özel üniversite kazandı ama alay konusu olur diye gitmedi'' Şimdi böyle şeyler bu 2014 yılında hala var mı ?
- 10-12-2013, 16:40:29%100 burslu free okuyacak ? o kız sorunluymuş o zaman. ama özel üniye gidipte hava atmak bence aptallık. benim zekam yok, paramla okuyorum gibisinden birşey.OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2013, 17:01:45+1, abim Koç'da okudu %100 burslu herşey gayet iyiydi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2013, 17:39:35Üyeliği durdurulduOkul hayatında duyduğum en kötü düşünceye sahipsiniz. %100 burs kazanan geri zekalımı oluyor ? Benim bildiğim kazanamaya derler onu, özele okula hava atmak için neden gidilsin ? İnsanlar çocuklarının daha iyi eğitim almasını isteyebilirler.ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2013, 17:41:39Anlamadiniz ki. O kiza demedim. Para verip okuyan ve saga sola hava atan uni kazanamayanlari ezmeye calisanlar icin dedim onu. o kizin gitmesi lazimmis hata yapmis. Hava atilmaz mi diyosunuz ?OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevremi görmeniz lazim
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
cevremi görmeniz lazim