türk dizilerinde-filmlerinde zengin/fakir olayına çok fazla yoğunlaşıldığı için böyle düşünceler oluşuyor sanırım insanların kafasında.

özel üniversitelerde hiçbir zaman ayrım olmadı ki. he ne olur ?
zengin insanlar zenginlerle takılır, fakirler de fakirlerle. ki bu özel okullara ait bir olay değil. devlet okulunda'da böyledir. iş hayatında da, aile hayatında da bu durum söz konusudur. herkes kendi dengi ile vakit geçirir. geçinmeye çalışsan zaten geçinemezsin o ortamda. zenginde, fakirin ortamında geçinemez sıkılır. fakirde zenginin ortamında. herkesin zevkleri, yaşam standardı farklı sonuçta.

ama dışlama gibi bir durum söz konusu değildir, vakıf üniversitelerinde.