Valla bende %100 burslu okuyorum sizin dediğiniz gibi ne gizlerim ne burslu olduğumu oldugumu saklarım basarım havamı bursluyum diye çünkü onlardan daha çalışkan daha başarılı olduğum için burslu bölümünü kazanmışım değil mi ?