Valla 0 bursluyum. Ünidede 2 ayım doldu daha tek bır kısının bursunu bılmem sınıftada kımse benım bursumu bılmez.

Ama babam geriden geldiği için utanıyor bazen. Akıllarda oyle kalmış yapacak bişi yok.