• 23-11-2013, 19:32:29
    #37
    Valla dostum hoca haklı kusura bakma. Sen emek harcamamışsın ki. İş hayatındada import mu etçen. Geniş düşün.
  • 23-11-2013, 20:19:48
    #38
    Nasıl bi üniversite orası ya sınav sonuçlarını bizzat hoca telefonla arayıp bildiriyor arkadaşın sana şaka yapıyor olabilir mi ? gerçekten böyle bi şey varsa da kabul edelim sıfır almayı hak etmişsin ben açıkçası böyle bir konu yüzünden hocanın takacağını sanmıyorum. itiraz dilekçesiyle bir şey elde edemezsin. konuyu uzatıp hocayla daha çok papaz olma. hoca kimmiş adam olsun yola gelsin diyenlerin gazına gelme. ilk sene derste sıkılıp off diyen öğrenciyi son senesine kadar geçirmeyen hocalar varken şu yaptığınla aynı muameleye maruz kalman işten bile değil. finale çalışır geçersin, olmadı büt var.
  • 23-11-2013, 22:01:50
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Usta hocan senin bunu düşünmeni kıskanmış besbelli
  • 23-11-2013, 22:14:30
    #40
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocanın istediği şekilde yapsan bile sana takarsa isterse 100'lük vizeyle bile bırakır seni, üniversitede hocalara hesap soracak bir mercii yok.

    Dersi bir dahaki alışında belki hoca değişir geçersin.
    o kadar da değil.

    dilekçe verirsin kurul toplantısıyla kağıdın tekrar incelenir. eğer sen haklıysan hoca düşünsün gerisini. yok hoca haklı çıkarsa mezun olmayı unut.

    oluşan kurul da bildiğim kadarıyla farklı bir üniversitenin hocalarından oluşturuluyor.
  • 23-11-2013, 22:21:57
    #41
    Senin okul hayatın bitmiş hiç boşuna zorlama bırak okulu gir bir tamirhaneye mesleği kap.
  • 24-11-2013, 01:39:46
    #42
    Bizide laba sokarlar reaksiyonu verirler hesapla ve gerçekleştir derler. Kimyada bir formülün 80 çeşidi vardır. Bize altta şunu şunu şunu kullanamazsın diye not yazarlar. Geriye kalanlarla bir şey yap derler bizde 3 dkda yapabileceğimiz hesabı 3 saatte yaparız.

    Akademik açıdan sizi haklı bulmuyorum aslında. İşin kolayına kaçmamak lazım ama öğrenci psikolojisi ile bakılınca haklısınız. Geçmeniz lazım dersi her yol mübah Burda hocanında suçu var. İstediğiniz şekilde yapın demişse herşey serbest demektir. İster import edersin ister çizersin. Senato adaletli ise anlattıklarınıza bakarak büyük oranda hocayı suçlayacaklarını söyleyebilirim. Anlattığınız durumda sıfırı import ettiniz diye veremez, istediğimi veremedi der öyle sıfırı basabilir. Sıfırda verilmez aslında, direk disiplin suçu işlemiş sayılırsın sıfır alınca. Sıfırı not olarak sistemde görüyorsan hakkında soruşturma açılır yakında, alırlar ifadeni.
  • 24-11-2013, 01:48:49
    #43
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizide laba sokarlar reaksiyonu verirler hesapla ve gerçekleştir derler. Kimyada bir formülün 80 çeşidi vardır. Bize altta şunu şunu şunu kullanamazsın diye not yazarlar. Geriye kalanlarla bir şey yap derler bizde 3 dkda yapabileceğimiz hesabı 3 saatte yaparız.

    Akademik açıdan sizi haklı bulmuyorum aslında. İşin kolayına kaçmamak lazım ama öğrenci psikolojisi ile bakılınca haklısınız. Geçmeniz lazım dersi her yol mübah Burda hocanında suçu var. İstediğiniz şekilde yapın demişse herşey serbest demektir. İster import edersin ister çizersin. Senato adaletli ise anlattıklarınıza bakarak büyük oranda hocayı suçlayacaklarını söyleyebilirim. Anlattığınız durumda sıfırı import ettiniz diye veremez, istediğimi veremedi der öyle sıfırı basabilir. Sıfırda verilmez aslında, direk disiplin suçu işlemiş sayılırsın sıfır alınca. Sıfırı not olarak sistemde görüyorsan hakkında soruşturma açılır yakında, alırlar ifadeni.
    0 almak disiplin suçu olduğunu ilk defa duyuyorum.8 sene üniversite okumuşluğum var hala okuyorum 0 aldığımda oldu ama disiplin suçu olduğunu duymadım da söyleyende olmadı . Soruşturma falanda açılmadı
  • 24-11-2013, 01:53:15
    #44
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 almak disiplin suçu olduğunu ilk defa duyuyorum.8 sene üniversite okumuşluğum var hala okuyorum 0 aldığımda oldu ama disiplin suçu olduğunu duymadım da söyleyende olmadı . Soruşturma falanda açılmadı
    O bizim üniversitenin htta fakültenin özel yönergeside olabilir. Sıfır aldığımız an disiplin kuruluna sevk ediliyoruz ve soruşturma açılıyor hakkımızda. Çok saçma yönetmeliklerimiz var. Mesela labaratuvar derslerinde ölüm belgesi dışında rapor kabul edilmiyor. Kolun bacağın kopsa, serum takılı olsa bile geleceksin diyorlar. Bu kuralda bize özel olabilir, bilmiyorum.
  • 24-11-2013, 01:54:11
    #45
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bizim üniversitenin htta fakültenin özel yönergeside olabilir. Sıfır aldığımız an disiplin kuruluna sevk ediliyoruz ve soruşturma açılıyor hakkımızda. Çok saçma yönetmeliklerimiz var. Mesela labaratuvar derslerinde ölüm belgesi dışında rapor kabul edilmiyor. Kolun bacağın kopsa, serum takılı olsa bile geleceksin diyorlar. Bu kuralda bize özel olabilir, bilmiyorum.
    Hangi üniversite hangi bölümdesiniz.