Hocanın istediği şekilde yapsan bile sana takarsa isterse 100'lük vizeyle bile bırakır seni, üniversitede hocalara hesap soracak bir mercii yok.
Dersi bir dahaki alışında belki hoca değişir geçersin.
o kadar da değil.
dilekçe verirsin kurul toplantısıyla kağıdın tekrar incelenir. eğer sen haklıysan hoca düşünsün gerisini. yok hoca haklı çıkarsa mezun olmayı unut.
oluşan kurul da bildiğim kadarıyla farklı bir üniversitenin hocalarından oluşturuluyor.