English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 almak disiplin suçu olduğunu ilk defa duyuyorum.8 sene üniversite okumuşluğum var hala okuyorum 0 aldığımda oldu ama disiplin suçu olduğunu duymadım da söyleyende olmadı . Soruşturma falanda açılmadı
O bizim üniversitenin htta fakültenin özel yönergeside olabilir. Sıfır aldığımız an disiplin kuruluna sevk ediliyoruz ve soruşturma açılıyor hakkımızda. Çok saçma yönetmeliklerimiz var. Mesela labaratuvar derslerinde ölüm belgesi dışında rapor kabul edilmiyor. Kolun bacağın kopsa, serum takılı olsa bile geleceksin diyorlar. Bu kuralda bize özel olabilir, bilmiyorum.