Nasıl bi üniversite orası ya sınav sonuçlarını bizzat hoca telefonla arayıp bildiriyor arkadaşın sana şaka yapıyor olabilir mi ? gerçekten böyle bi şey varsa da kabul edelim sıfır almayı hak etmişsin ben açıkçası böyle bir konu yüzünden hocanın takacağını sanmıyorum. itiraz dilekçesiyle bir şey elde edemezsin. konuyu uzatıp hocayla daha çok papaz olma. hoca kimmiş adam olsun yola gelsin diyenlerin gazına gelme. ilk sene derste sıkılıp off diyen öğrenciyi son senesine kadar geçirmeyen hocalar varken şu yaptığınla aynı muameleye maruz kalman işten bile değil. finale çalışır geçersin, olmadı büt var.